Sonntag, 28. Mai 2017

More watercolor blooms


Today you'll find here some more watercolor blooms experiments I did last week while continuing the watercolor blooms online class.  
I really like the amazing experience of learning something new as for one thing I learn about my barriers and my limits and then again there are moments when I realize that I'm able to do much more than I had ever expected.

See you at the Sunday Sketches.


Heute die Fortsetzung der watercolor blooms online class Übungen mit denen ich mich vergangene Woche beschäftigt habe. Es ist bisweilen wirklich eine erstaunliche Erfahrung, etwas Neues zu lernen, denn abgesehen davon, dass ich zwar einerseits durchaus die Grenzen meiner Fähigkeiten kennenlerne, gibt es andererseits auch diese wunderbaren Augenblicke, in denen ich merke, dass ich tatsächlich zu viel mehr fähig bin, als ich dachte und ich finde, alleine das ist es immer wieder wert, etwas Neues zu lernen.

 Auf Wiedersehen bei den Sunday Sketches.













 Stefanie
~*~


Kommentare:

  1. There isn't much I love more than watercolor flowers and these are all so lovely!

    AntwortenLöschen
  2. Herrliche Illustrationen - genieße das weiterhin liebe Stefanie! Ganz toll!

    AntwortenLöschen
  3. Love these floral watercolors. I am pretty sure I have a large pot of the red flowers blooming in my garden

    AntwortenLöschen
  4. So pretty. I love all the colors you chose

    AntwortenLöschen
  5. All are beautifully done. The one with all the tiny flowers is impressive to be able to get all the details! Always a great thing when we work past our own fences.

    AntwortenLöschen
  6. Nice work, Stephanie...I particularly love the tiny, red flowers.

    AntwortenLöschen
  7. all of those would make really nice fabric patterns :)

    AntwortenLöschen
  8. Wunderschön! Ich liebe deine Blumen!
    ♥lich Claudia

    AntwortenLöschen
  9. Stefanie, these are all lovely! Wow! My favorite are the red ones. Beautiful work. :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...