Samstag, 23. August 2014

More Well being Elements



It's wonderful to spend my vacation time so much on things I need for my well being.







Especially with regard to to the plum tart with cream. I had of course more than one real plum tart with cream I used as a model as in particular the cream was a bit difficult to draw. I think I need some more training on drawing cream.

 


Es ist schon toll, meine Ferienzeit mit Dingen verbringen zu können, die ich für mein Wohlbefinden brauche. Vor allem im Hinblick auf den Pflaumenkuchen mit Sahne. Natürlich hatte ich im wirklichen Leben mehr als einen Pflaumenkuchen mit Sahne, schließlich mußte er als Modell herhalten. Besonders so ein Sahnehäubchen ist ja nicht einfach zu zeichnen. Ich glaube, ich brauche unbedingt noch ein bißchen mehr Training im Sahnehäubchen zeichnen.




Have a nice weekend and happy Sunday Sketches!


Stefanie
~*~
 
 

Kommentare:

  1. wonderful sketches in your colourful style!

    AntwortenLöschen
  2. You are invited to share this here:
    http://kittypartay.blogspot.com/2014/08/feline-art-friday-10.html

    AntwortenLöschen
  3. I loves this happy colorful work! Beautiful!

    AntwortenLöschen
  4. Herrlich sind sie wieder deine Karten! Es freut mich das du deine Ferien so genießen kannst! So ein Sahnehäubchen ist wirklich schwer zu zeichnen und du solltest das auf alle Fälle noch öfter als Model nehmen. Übrigens ich bin auch ein Zwetschgendatschifan ;) deswegen gefällt mir diese Karte auch am besten, aber die anderen sind natürlich auch wieder alle ganz wunderschön!!

    AntwortenLöschen
  5. Love all your summery colours! When you colour your mandala, do you do the colour first and then the marker, or the other way around? It looks fantastic, and I love your journalpage too ....

    AntwortenLöschen
  6. Tolle Kärtchen sind das geworden! Da setzt das Wohlfühlerlebnis schon beim Angucken ein. Deine Farbkombis finde ich wieder mal ganz toll - insbesondere bei den Mandalas.

    AntwortenLöschen
  7. Very colorful and creative works ~ delightful ~ happy vacation I hope!

    artmusedog and carol (A Creative Harbor)

    AntwortenLöschen
  8. What pretty, bright work! Mmmm plum tart with cream, sounds wonderful. Never had one before! Yes please ;)

    xo Tam Hess
    Happy Sunday Sketches!
    http://cardmakingartists.com

    AntwortenLöschen
  9. thank you for telling me that you cant see my photos..others are having problems too. I am thinking of creating a new blog as I am having problems

    AntwortenLöschen
  10. These are all lovely drawings and so cheerful! Happy Sunday Sketches!

    AntwortenLöschen
  11. It's a great idea to work out what makes you happy and well and then to illustrate these things in such an innovative way. Looks like fun and relaxing art with a great use of colour. Haha! - I wonder which art school gives training in drawing cream? - in fact you don't need it, your drawing of cream is perfect.

    AntwortenLöschen
  12. your plum tart with cream looks delicious!!!

    AntwortenLöschen
  13. these are wonderful
    and i love the whimsy feeling to your cream

    AntwortenLöschen
  14. The plum tart came out great and I love the swirls for the cream. Splendid pages!

    AntwortenLöschen
  15. Herrlich, deine bunten fröhlichen Bilder.
    Sie zaubern mir immer sofort ein Lächeln ins Gesicht.
    Danke dafür :-)

    Herzlichst Sophie

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...